ШМО вчителів суспільно-природничого циклу

Основою психолого-педагогічної компетентності вчителя  є його обізнаність в галузі дидактики, теорії виховання, психології, зокрема, знання сутності, змісту та структури освітніх процесів, сучасних технологій навчання, вікових та індивідуальних особливостей учнів; володіння вміннями моделювання, оцінювання та корекції навчального процесу, організації позаурочної та позашкільної роботи учнів, формування учнівських колективів та особливостей керівництва ними; здатність до вироблення індивідуального стилю педагогічної поведінки.
Наші вчителі :

 Апостолова-Возниця Ольга Олександрівна, Сушкіна Ірина Юріївна, 

 Сичова Юлія Олександрівна, Нагула Людмила Іванівна,

  Дергаченко Лілія Іванівна, Дашковська Галина Валентинівна, 

Канарадзе Людмила Павлівна, Кудлай Оксана Сергіївна

Аналіз роботи вчителів природничого циклу у межах освітнього округу за 2013/2014 навчальний рік



Тематика засідань шкільного методичного об'єднання учителів суспільно-природничого циклу (2014-2015 навчальний рік)


Засідання1.
Форма роботи: Проведення організаційно-інструктивного засідання  ШМО у 2014-2015 н.р.
1. Обговорення  та  затвердження  плану  роботи    на новий 2014-2015 навчальний рік. 
 2. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій по викладанню предметів суспільно-природничого циклу на 2014-2015 навчальний рік.  
3.  Аналіз роботи, визначення проблем та планування роботи з питань реалізації цілей і завдань навчання  ШМО на 2014-2015 навчальний рік
4. Дотримання єдиних вимог ведення класних журналів. 
5. Огляд новинок психолого - педагогічної та методичної літератури.

Засідання №2 
 Форма роботи: Творча лабораторія. Розвиток творчої ініціативи вчителів у використанні інноваційних  методів у навчанні.
1.Підготовка та розгляд завдань до І туру Всеукраїнських олімпіад  з предметів суспільно – природничого циклу.
2. Реалізація власної методичної проблеми в практичній діяльності (створення портфоліо) особистості.                                                                                   
3. Робота з обдарованими та слабо встигаючими дітьми.

Засідання №3
1. Комунікативна компетентність як професійна цінність сучасного педагога. 
2. Педагогічна підтримка соціального визначення учнів. 
3. Комп’ютер та здоров’я молоді.
4. Пізнавальна активність учнів на уроках фізики.
5. Про підсумки проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2014/2015 навчальному році.

Засідання №4
1. Організація предметних тижнів НВК. 
2.Аналіз та обговорення відкритих уроків. 
3. Організація повторення на уроках з предметів суспільно-природничого циклу.

Засідання№5.                                                                                                         
1. Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня. 
2. Компетентність як професійна цінність сучасного педагога. 
3.Педагагічний вернісаж. (Підготовка матеріалів до виставки «Освіта Запорізького краю - 2015»)
4. Підготовка матеріалів до Державної підсумкової атестації.

Засідання№6
1. Вивчення практичного досвіду та порівняння результатів досягнень з предметів за навчальний рік. 
2.Участь у конференціях, виставках, конкурсах, семінарах. 
3. Оцінка діяльності ШМО по закінченні навчального року, постановка завдань  та пропозиції до плану роботи на 2015/2016 навчальний рік


5 коментарів:

  1. Приємно мати таких креативних, творчих, всебічно розвинених вчителів. Учням цікаво з ними, уроки пробігають непомітно. Саме головне, що такі особистості (а саме таками і є ці вчителі), вчать застосовувати знання на практиці, готують своїх учнів до життя!

    ВідповістиВидалити
  2. http://svitppt.com.ua/istoriya-ukraini/nash-kray-v-roki-velikoi-vitchiznyanoi-viyni1.html

    ВідповістиВидалити
  3. Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає.

    ВідповістиВидалити