Основою психолого-педагогічної компетентності вчителя є його обізнаність в галузі дидактики, теорії виховання, психології, зокрема, знання сутності, змісту та структури освітніх процесів, сучасних технологій навчання, вікових та індивідуальних особливостей учнів; володіння вміннями моделювання, оцінювання та корекції навчального процесу, організації позаурочної та позашкільної роботи учнів, формування учнівських колективів та особливостей керівництва ними; здатність до вироблення індивідуального стилю педагогічної поведінки.
Наші вчителі :
Апостолова-Возниця Ольга Олександрівна, Сушкіна Ірина Юріївна,
Сичова Юлія Олександрівна, Нагула Людмила Іванівна,
Дергаченко Лілія Іванівна, Дашковська Галина Валентинівна,
Канарадзе Людмила Павлівна, Кудлай Оксана Сергіївна
Аналіз роботи вчителів природничого циклу у межах освітнього округу за 2013/2014 навчальний рік
Тематика засідань шкільного методичного об'єднання учителів суспільно-природничого циклу (2014-2015 навчальний рік)
Засідання1.
Форма роботи: Проведення
організаційно-інструктивного засідання ШМО у 2014-2015 н.р.
1. Обговорення та
затвердження плану роботи
на новий 2014-2015 навчальний рік.
2. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій по викладанню предметів суспільно-природничого циклу на 2014-2015 навчальний рік.
3. Аналіз роботи, визначення проблем та планування роботи з питань реалізації цілей і завдань навчання ШМО на 2014-2015 навчальний рік
4. Дотримання єдиних вимог ведення класних журналів.
5. Огляд новинок психолого - педагогічної та методичної літератури.
2. Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій по викладанню предметів суспільно-природничого циклу на 2014-2015 навчальний рік.
3. Аналіз роботи, визначення проблем та планування роботи з питань реалізації цілей і завдань навчання ШМО на 2014-2015 навчальний рік
4. Дотримання єдиних вимог ведення класних журналів.
5. Огляд новинок психолого - педагогічної та методичної літератури.
Засідання №2
Форма роботи: Творча лабораторія. Розвиток творчої ініціативи вчителів у
використанні інноваційних методів у
навчанні.
1.Підготовка та розгляд завдань до І туру Всеукраїнських олімпіад з предметів суспільно – природничого
циклу.
2. Реалізація власної методичної проблеми в практичній
діяльності (створення портфоліо) особистості.
3. Робота з
обдарованими та слабо встигаючими дітьми.
Засідання №3
1. Комунікативна компетентність як професійна цінність сучасного педагога.
2. Педагогічна підтримка соціального визначення учнів.
3. Комп’ютер та здоров’я молоді.
4. Пізнавальна активність учнів на уроках фізики.
5. Про підсумки проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2014/2015 навчальному році.
1. Комунікативна компетентність як професійна цінність сучасного педагога.
2. Педагогічна підтримка соціального визначення учнів.
3. Комп’ютер та здоров’я молоді.
4. Пізнавальна активність учнів на уроках фізики.
5. Про підсумки проведення І та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2014/2015 навчальному році.
Засідання №4
1. Організація
предметних тижнів НВК.
2.Аналіз та обговорення відкритих уроків.
3. Організація повторення на уроках з предметів суспільно-природничого циклу.
Засідання№5.
2.Аналіз та обговорення відкритих уроків.
3. Організація повторення на уроках з предметів суспільно-природничого циклу.
Засідання№5.
1.
Роль предметів природничо-математичного циклу
в становленні особистості учня.
2. Компетентність як професійна цінність сучасного педагога.
3.Педагагічний вернісаж. (Підготовка матеріалів до виставки «Освіта Запорізького краю - 2015»)
4. Підготовка матеріалів до Державної підсумкової атестації.
2. Компетентність як професійна цінність сучасного педагога.
3.Педагагічний вернісаж. (Підготовка матеріалів до виставки «Освіта Запорізького краю - 2015»)
4. Підготовка матеріалів до Державної підсумкової атестації.
Засідання№6
1. Вивчення
практичного досвіду та порівняння результатів досягнень з предметів за
навчальний рік.
2.Участь у конференціях, виставках, конкурсах, семінарах.
3. Оцінка діяльності ШМО по закінченні навчального року, постановка завдань та пропозиції до плану роботи на 2015/2016 навчальний рік
2.Участь у конференціях, виставках, конкурсах, семінарах.
3. Оцінка діяльності ШМО по закінченні навчального року, постановка завдань та пропозиції до плану роботи на 2015/2016 навчальний рік
Дякую за цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиПриємно мати таких креативних, творчих, всебічно розвинених вчителів. Учням цікаво з ними, уроки пробігають непомітно. Саме головне, що такі особистості (а саме таками і є ці вчителі), вчать застосовувати знання на практиці, готують своїх учнів до життя!
ВідповістиВидалитиhttp://svitppt.com.ua/istoriya-ukraini/nash-kray-v-roki-velikoi-vitchiznyanoi-viyni1.html
ВідповістиВидалитиhttps://www.youtube.com/watch?v=l-YcSAdHcMw
ВідповістиВидалитиВеликий той учитель, який проймається справою, якої навчає.
ВідповістиВидалити