Наші вчителі (зліва направо):
Радченко Валентина Миколаївна,
Нагула Людмила Іванівна,
Чистякова Лариса Петрівна
Тематика та графік проведення засідань ШМОВчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва у 2014-2015 навчальному році
І засідання (серпень)
1.Аналіз роботи МО
трудового навчання та образотворчого мистецтва за 2013-2014 н.р та основні
завдання на новий навчальний рік. (кер.
ШМО Радченко В.М.)
2.Чинні державні програми для навчальних закладів.( Чистякова Л.П.)
3.Виконання посадових інструкцій та наявність інструкцій
з безпеки праці під час проведення занять з трудового навчання та
образотворчого мистецтва. (Нагула Л.І .)
4.Календарно тематичне планування. (кер.ШМО
Радченко В.М.)
5.Огляд методичної літератури.(Чистякова
Л.П.)
ІІ засідання (жовтень)
1.Доповідь «Знання та їх роль в
інформаційно-технологічній підготовці навчальних проектів.» (Чистякова Л.П.)
2.Опрацювання методичних рекомендацій.« Організація та проведення
олімпіад,конкурсів з трудового навчання та образотворчого мистецтва.» (кер.ШМО Радченко В.М.)
3.Робота з обдарованими учнями.Підготовка та проведення І та ІІ етапів
Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання, робота в МАН. (кер.ШМО Радченко В.М.)
4. Огляд методичної літератури. (Нагула
Л.І.)
ІІІ Засідання (січень)
1.Доповідь «Задачі з елементами дизайну для
художньо-конструкторської діяльності.» (Радченко
В.М.)
2.Результативність позакласної роботи з предмету. Інформація
про результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового
навчання, підготовка до III-етапу
олімпіад. (Радченко В.М.)
3.Участь у конкурсах – виставках дитячої творчості, конкурсах малюнків.(Чистякова
Л.П.)
ІV. Засідання (квітень)
1.Доповідь «Використання методів навчання в
особистісно-орієнтованій пректно-технологічній підготовці.» (Нагула Л.І.)
2.Аналіз роботи ШМО за 2014-2015н.р. (кер.ШМО
Радченко В.М.)
3.Планування роботи на наступний 2015-2016 н.р. (кер. Радченко В.М.)
4.Анкетування членів
МО щодо планування роботи на 2015-2016 н.р. (Чистякова Л.П.)
5.Звіт вчителів про самоосвіту
Немає коментарів:
Дописати коментар