Анотація досвіду Кушугумського НВК
Завдання щодо необхідності постійного професійного
розвитку вчителів відображено в законах України «Про освіту», «Про вищу
освіту», «Національній доктрині розвитку освіти України ХХІ століття»,
«Концепції педагогічної освіти», Державній програмі «Учитель». Згідно з
вищезазначеними документами, в Україні повинен
безпечуватися прискорений, випереджальний інноваційний розвиток освіти,
а також створюватися умови для розвитку, самоствердження та самореалізації
особистості протягом життя. Системою навчально - виховного процесу, що діє в
нашій країні передбачається оволодіння
знаннями з боку учнів не заради знань, а для того, щоб на
їхній основі здійснювати
роботу виховання та
розвитку підростаючого покоління. Це досягається на основі високого рівня професіоналізму
вчителя.
Актуальність і перспективність досвіду полягає в теоретичній
розробці, обґрунтуванні та перевірці ефективності моделі сучасного вчителя як конкурентноспроможного фахівця на базі
Кушугумського навчально-виховного комплексу «школи І-ІІІст.- гімназїя
«Інтелект»» для забезпечення ефективності навчально-виховної, розвиваючої діяльності навчального закладу в інноваційному режимі.
Теоретична база досвіду
Теоретичною базою досвіду є аналіз досліджень проблеми формування особистості сучасного вчителя ученими С. Гончаренка, Л.Губерського, М. Євтух, В.Журавського, І.Зязюна, О. Савченка, О. Сердюка, І.Надольного, В. Огенв’юка.Досвід за інноваційним потенціалом є комбінованим, тому що він об’єднує систематизовану колективну діяльність з індивідуальною інноваційною діяльністю вчителя.
Інфораційно-педагагічна модель досвіду Головним завданням кожного вчителя є забезпечення високої якості освіти та виховання, шляхом реалізації освітньої програми гімназії та забезпечення можливість набуття кожною дитиною необхідних науково - обґрунтованих знань та підготовки її до життя. Конкурентоспроможний вчитель як фахівець повинен мати: професійні знання та вміння, педагогічні здібності, особистий саморозвиток, професійні якості. Мати сформовані компетентності: інтелектуальну, ІКТ - компетентиність, методичну, управлінську, дидактичну, мотиваційну, проективну, психологічну. Ознаки фахівця проявляються через зміст діяльності вчителя як індивідуальної так і групової.
Теоретична база досвіду
Теоретичною базою досвіду є аналіз досліджень проблеми формування особистості сучасного вчителя ученими С. Гончаренка, Л.Губерського, М. Євтух, В.Журавського, І.Зязюна, О. Савченка, О. Сердюка, І.Надольного, В. Огенв’юка.Досвід за інноваційним потенціалом є комбінованим, тому що він об’єднує систематизовану колективну діяльність з індивідуальною інноваційною діяльністю вчителя.
Інфораційно-педагагічна модель досвіду Головним завданням кожного вчителя є забезпечення високої якості освіти та виховання, шляхом реалізації освітньої програми гімназії та забезпечення можливість набуття кожною дитиною необхідних науково - обґрунтованих знань та підготовки її до життя. Конкурентоспроможний вчитель як фахівець повинен мати: професійні знання та вміння, педагогічні здібності, особистий саморозвиток, професійні якості. Мати сформовані компетентності: інтелектуальну, ІКТ - компетентиність, методичну, управлінську, дидактичну, мотиваційну, проективну, психологічну. Ознаки фахівця проявляються через зміст діяльності вчителя як індивідуальної так і групової.
Результатом запровадження досвіду є професійно
спрямована особистість вчителя з об’єктивним самопізнанням, здатна до
самовдосконалення та готова до
роботи у творчій школі в інноваційному режимі з новими технологіями викладання.
Результативність роботи шкільних
методичних об’єднань висвітлено у блозі.
Немає коментарів:
Дописати коментар