середа, 4 лютого 2015 р.

Алгоритм аналізу за підсумками проведення предметного тижня

Предметнирий тиждень - це комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчоті учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення фахового досвіду вчителів.
Мета перевірки: Перевірити, як «Тиждень предмета» впливає на розвиток інтересу учнів до предмета, підвищення освітнього рівня, навчання дітей самостійності та творчос­ті, виявлення здібних учнів з предмета для включення до збірної команди школи для учас­ті в районній (міській) олімпіаді з предмета. Термін: з ______ 2015р. по ______2015 р.
Комісія: заступник директора школи з навчально-виховної роботи, голови методич­них об'єднань____ .
Під час предметного тижня було проведено:

·        класні олімпіади з предмета ;шкільний тур олімпіади з__ та виявлені переможці, які візьмуть участь у районній (міській) олімпіаді;
·        організовано перегляд кіно- та відеофільмів;
·        проведено у кожному класі нестандартні уроки з предмета, де у ролі вчите­лі» виступали самі ж учні;
·        організовано виставки-конкурси стінних газет, плакатів, творчих робіт уч­нів;
·        для оцінки усіх видів робіт було створено журі у складі____ ;
Переможцями олімпіад визнані учні________________ (.клас).
Кращим визнано урок______ класу, який проводили_                    .
Призами нагороджені роботи учнів___________ .
Необхідно відзначити велику зацікавленість та участь батьків у підготовці до прове­дення предметного тижня.

 Рекомендації:
1.Оголосити подяку із занесенням у трудові книжки вчителям , які брали активну участь у підготовці та проведенні предметного тижня.
2.Нагородити грамотами та призами учнів, котрі посіли перші три місця.
3.Під час проведення предметного тижня у наступному навчальному році:  чіткіше спланувати дні проведення;  призначити відповідального за проведення кожного дня;  урізноманітнювати види робіт, залучаючи всіх учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар